All About Arasen

5 saker jag vill göra under 2016

Det som kallas vardagen Permalink0
Jag gjorde det 2014 och 2015. Så jag tror att jag gör ett 2016 också. Dels för att se hur jag klarade mig i år, men också för att göra upp nya mål då livet har förändrats en aning under det senaste året. Inlägget för 2015 hittas HÄR

Målen för 2015 (det fetstilta var det jag uppnådde)
Resa till London

Stärka min självkänsla
Uppgradera min lägenhet
Få fastare rutiner
Satsa mer på bloggen och youtube

Jag är lite besviken över att jag bara uppnådde en av fem mål, men samtidigt så har det varit svårt att uppfylla de andra fyra. Självkänslan kördes i botten av mitt ex och jag har inte hunnit bygga upp den helt än.
Att uppgradera en lägenhet är inte heller lätt när någon flyttar och man helt plötsligt inte har en soffa eller tv eller så. Man får köpa det man har råd med helt enkelt och då har jag inte kunnat satsa på att uppgradera lägenheten.
Fastare rutiner har jag haft till och från under året, men under den större delen så har det inte gått att ha pga olika anledningar. Att jag har fått IBS är en av dom.
Det började bra med satsningen på bloggen och youtube, men när M visade sina rätta sidor kollapsade hela min värld. Det har varit enormt svårt att ta sig tillbaka från och och någon speciellt stor blogglust har jag inte riktigt haft. Lusten att göra videos har väl inte funnits där heller riktigt. Jag tänker att jag ska börja igen, eftersom jag tycker att det är så kul. Men jag känner att jag vill ha orken och framförallt viljan innan jag börjar igen.

Mål för 2016
Ta hand om mig själv
Vara positiv
Få fastare rutiner
Göra färdigt DBT
Äta IBS-vänlig mat oftare

På besök i London
Till top