All About Arasen

Längar till kvällen

Teater Permalink0
Usch. Jag har inte mått så bra de senaste dagarna. Vet inte om jag har ätit dåligt eller vad det är, men jag har varit lite yr i huvudet och så. Idag är det förhoppningsvis bättre. För idag har jag jätteroliga planer som jag verkligen ser fram emot,

Det är återsamling på D.S.A. Vi ska träffas nästan hela gänget och äta smörgåstårta och titta på inspelningen av DSA. Jag är nästan lite nervös över att se mig själv, men jag är så sjukt taggad över att få träffa alla. Sen är det ju klart att det finns ju några personer som jag hoppar lite extra på att få träffa. Som kanske betyder lite mer än andra. Men så är det väl alltid. Man gillar ju inte alla lika mycket. Vissa gillar man mer och vissa mindre.

Förhoppningsvis ska jag åka och handla idag också, men det beror på om mamma kunde eller inte. Jag håller tummarna för att hon kan. Jag skulle behöva handla lite mat, men även lite kristyr så att jag kan göra mitt pepparkakshus.

Kommer aldrig glömma känslan ♥
Till top