All About Arasen

Vinn ett armband!

Tävling Permalink2
AVSLUTAD
 
Det är dags för min allra första tävling här på bloggen! Jag tycker det är enormt spännande, håller ni inte med? Priset är väldigt fint och reglerna är väldigt enkla.

För att få vara med och tävla ska du:
Dela tävlingen på din blogg
Lämna en kommentar med en länk till blogginlägget samt en motivation till varför du vill vinna armbandet

Extrachans:
Följ mig på bloglovin

Tävlingen avslutas 2/2 20.00 
LYCKA TILL

 

#1 - - Carina Gerdin:

Så snyggt armband som helt enkelt passar mig perfekt :)
Kram Carina / Hjo

#2 - - Sanna Andersson:

Hej!

Vill så gärna vara med i tävlingen men har ingen blogg, så delade på facebook istället och hoppas att det duger.
Superfint armband, precis min stil så det vill jag gärna vara med och tävla om.

Till top