All About Arasen

To be or not to be, that is the question

Teater Permalink1
Idag har Robin varit här. Vi har läst lite repliker. Jag ska eventuellt vara med i en pjäs i sommar. Jag fick veta det igår och alla andra har redan repat sen i vintras typ. Som tur är så är det en roll som jag verkligen gillar och det är inte överdrivet många repliker.

Jag har lite blandade känslor inför teatern just nu. Just nu tycker jag att jag har lite för mycket runt omkring för att orka fokusera på att spela, men å andra sidan så älskar jag verkligen att stå på scenen. Jag älskar verkligen teater och det får mig att må bra. Vi får se hur det blir helt enkelt, om jag ska vara med eller inte..

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag är så trött så ögonen går i kors. 

Lovis - Min första roll.
#1 - - Lina Tsutsutsumi:

Hoppas att det gick bra! Ibland är det svårt att fokusera på annat när man har mycket runt sig. Jag tycker ändå det brukar släppa lite när man gör något man tycker om!
http://www.jagarbipolar.spotlife.se

Till top