All About Arasen

Skyldig till motsatsen bevisats

Det som kallas vardagen Permalink0
Okej.. Jag är liiite nervös över att komma upp imorgon när jag ska lämna Alvin. Det har varit helg och han har ju dessutom varit ledig idag. Jag hoppas att jag kommer fatta att klockan ringer imorgon bitti för det gjorde jag knappt imorse. 

När klockan ringde så blev jag irriterad på Johan. För jag trodde att det var hans mobil som ringde. Och det var tidigare än jag tänkt gå upp. Och inte gick han upp och stängde av den heller. Oerhört frustrerande. Tills jag bestämde mig för att gå upp och kissa och insåg att det faktiskt var min telefon som lät - inte Johans. Hana stackarn.. Jag anklade honom i mitt huvud helt utan anledning.

Som tur är blir det ingen lång dag imorgon. Tisdagar är de dagar då Alvin slutar tidigast. Ska försöka se om han kan leka med någon imorgon. Måste försöka påminna honom om det. Han kommer alltid på det så sent på dagarna så det finns liksom inte tid över till det då.Oftast kommer han på det efter klockan sex och då finns det ju knappt tid kvar att leka på.

gammal bild på Johan
Till top