All About Arasen

Sova bland hajar har fått en helt ny innebörd

Semester och utflykt Permalink0
Det finns en sida som erbjuder unika upplevelser tydligen. Jag har precis fått nys om den. Förutom vanliga resemål och boenden erbjuds det tillexempel att få övernatta i en sjukt vacker trädkoja och en underjordisk begravningsplats. Inget av det är speciellt billigt kan jag tänka mig, men det måste verkligen vara en häftig upplevelse,

Nu har de kommit ett nytt ställe och först blev jag överlycklig. Tills jag insåg att det var en engångsgrej, att man fick tävla och att tävlingen redan var avslutad. Man hade alltså chansen att få sova bland hajar! I ett stort akvarium så skulle det sättas ned en tank som var helt fri från vatten. Alltså inga dykdräkter eller lufttuber eller så. 

Det skulle vara glas runt alla väggar och en säng på botten av tanken. Man skulle få chansen att sova mitt bland hajarna. Jag vet inte om det är mer läskigt än vad det är häftigt eller tvärt om. Jag som älskar hajar hade ju verkligen velat göra det. Utan att tveka.

R och HÄR kan du läsa mer. Jag önskar verkligen att jag hade fått en sån chans. Otroligt häftigt i alla fall,,
Till top