All About Arasen

Tipsa mig!

Bloggrelaterat Permalink3
Jag har börjat avfölja folk på bloglovin för att bloggarna inte längre faller mig i smaken. Vilket är ganska bra för jag slipper läsa om sånt som inte alls intresserar mig. Däremot har det en negativ effekt också. Jag har knappt några bloggar kvar att läsa längre.. Av de jag har kvar är det ungefär tre eller fyra bloggare som uppdaterar varje dag och det är nästan tråkigt att gå in på bloglovin för att jag inte har nåt att läsa.

Så nu tänkte jag att ni skulle få bombardera mig med tips på bloggar. Era egna och andras.. Jag kommer börja följa dom som jag gillar och jag kommer gå in på alla tips jag får för att se om jag gillar dom eller inte.. Jag är ganska varierad på vad jag gillar att läsa för bloggar så det spelar ingen roll om det bara står om vardagen, mode, mat, eller nåt annat.

 
(vill ni följa mig så är det bara att klicka på bilden ovanför..)
#1 - - Ann:

Lady Dahmer är väldigt läsvärd, både om familjeliv, politik och samhälle. http://ladydahmer.nu/

Svar: Jag läste faktiskt hennes blogg jämt förut, men jag tyckte nästan att det blev lite för mycket av alla åsikter så jag slutade.. Kikade in lite snabbt nu, men det verkar som det fortfarande är lite för mycket åsikter.. Inte för att jag har något emot åsikter, men det blir lite för tungt för min smak :)
aboutarasen.blogg.se

#2 - - angelicasvarld.blogg.se:

Du får gärna titta in på min blogg om du vill! Går att följa via bloglovin också ;-)

Happy Friday!

Svar: Ibland lönar det sig att tipsa om sig själv, för nu har du en ny följare ;) Gillade att din blogg handlar om lite allt möjligt :)
aboutarasen.blogg.se

#3 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men va roligt! Välkommen!!

Till top