All About Arasen

Valborg 2016

Det som kallas vardagen Permalink0
Jag bestämde mig för att bara följa med på barnloppisen och inte den andra. Jag tror inte jag hade orkat det. Jag fyndade ändå lite grann.. Jag köpte en skötbädd och lite smågrejer. Allt som allt gjorde jag av med 30 kr och jag är supernöjd med mina köp. Mamma däremot handlade lite mer. Jag tycker det är så kul att se hur alla engegerar sig och längtar efter min bebis. Nu har jag nästan allt som jag behöver inför hennes ankomst. Det är bara några få grejer kvar, men det hinner jag skaffa sen. Det är ingen jättebrådska med det som är kvar. 

Det blir ju ingen brasa för oss ikväll, men det gör mig absolut ingenting. Jag är inte sådär jätteroad av det i alla fall. Oftast tycker jag att brasorna är små och ganska tråkiga. Jag tror att vi får mycket roligare hos pappa ändå. Vi håller på och göra oss klara för fullt. Vi ska vara där vid fem. Jag är egentligen lite trött för jag har inte sovit middag idag, men jag tror det funkar ändå. Förhoppningsvis piggnar jag till lite snart.

Alvin får håret fixat
Till top