All About Arasen

Ett par liter motivation

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag är det måndag. Det betyder DBT. Jag har inte alls lust att gå, men jag vet att det är bra om jag går ändå. För övrigt ska jag försöka få motivation till att fixa lite i vardagsrummet idag. Jag ska ju göra om lite där inne (ganska mycket egentligen) och det är kanske hög tid att börja nu om jag vill bli klar i tid. 

Nackdelen är att mitt vardagsrum kommer se ut som ett bombnedslag tills jag är färdig. Jag började smått plocka ner grejer från hyllorna igår, men jag insåg ganska snabbt att jag har ingenstans att ställa allt på.. Men ju fortfare det blir gjort, desto fortare kan mitt vardagsrum se normalt ut igen. Det jobbigaste är ju faktiskt motivationen, så skicka gärna över ett par hinkar med det..

 
Till top