All About Arasen

Fullspäckad dag utan att egentligen göra något alls

Det som kallas vardagen Permalink0
Oväntat skönt att gå på DBT idag faktiskt. Vi pratade om saker som jag inte väntat mig att vi skulle prata om idag och det var ganska skönt att prata om det. Dock var det ganska jobbiga saker vi pratade om så det rörde om lite i huvudet efteråt.

Efter att jag kommit hem så har jag ätit en väldigt vitaminrik (knappast troligt) och mättande (inte på långa vägar) portion med nudlar. Jag hade glömt bort att Johan frostade av frysen och att det inte fanns någon mat där i. Jag har också gosat med Oscar, spelat Hearthstone, kollat på en dokumentär om delfinslakt, varit uppe hos Johan och nu kollar jag på film.

Oscar är fortfarande väldigt "mammig" och är gärna hos mig överallt och hela tiden. Sitter jag och spelar eller bloggar eller nåt annat så sitter han gärna vid datorn med mig och tittar vad jag gör. Här sittar han och tittar på vad jag skrev till Lilith på facebookchatten tidigare idag.
Till top