All About Arasen

Vi är inte vänner!

Tankar och sånt Permalink1
Idag har jag haft världens sämsta dag. Fast det var inte det jag ville skriva om egentligen. Men jag tänkte bara så att ni vet.. Det jag ville skriva om är nåt som jag har gått och irriterat mig på ett tag nu.

Det bor några hundar i den här trappen. De flesta märks inte av och jag brukar inte bry mig speciellt mycket om jag hör en hund skälla lite då och då. Men nu är det en hund som jag har fått nog av. Jag vet inte vilken det är, men jag kan nästan garantera att den hunden har som mening med livet med att jävlas med mig.

Den skäller massor. Och högt! Speciellt vid såna tillfällen då jag inte orkar med ljud. Som mitt i natten när jag skulle sova och den skällde två timmar i sträck. Eller som idag när jag har så ont i huvudet att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det lät nästan som att den stod i trappen och skällde idag. Och den slutar fan inte!

Jag blir fan galen på hunden! Jag har inte ringt till hyresvärden och klagat, för det känns som att det inte spelar någon roll.. Jag vet ju ändå inte vilken hund det gäller och det bor ju som sagt flera hundar i den här trappen. Jag brukar vara ganska tolerant i vanliga fall. Jag bryr mig inte när bebisar skriker, jag bryr mig inte när grannen har fest för det händer så sällan osv. Men den där hunden... Vi är INTE vänner!

 
#1 - - Lilith - livet efter Borderline:

Men guuud vad jobbigt. Jag hade blivit tokig!

Svar: Ja, sjukt störande när den sätter igång
aboutarasen.blogg.se

Till top