All About Arasen

Barn som har svårt att somna

Det som kallas vardagen Permalink1
Idag har jag varit sjukt trött. Ovanligt va? Nessa har sovit dåligt och oroligt hela dagen så jag har inte kunnat sova någon middag. Jag har mest fått sitta i soffan och hålla i henne. Hon har varit så övertrött och jag har tyckt så synd om henne. Men hon vaknade typ fem-tio minuter efter varje gång hon somnade så hon kunde liksom inte sova ut. Vilket gjorde att hon fortsatte vara övertrött.

Nu har hon sovit i ungefär tre timmar, så det har varit skönt för både henne och mig. Hon är snart på väg att vakna för mat tror jag. Tidsmässigt börjar det bli dags, men jag hör på henne att hon börjar låta lite och inte sova lika djupt. Efter att hon somnat om ska jag också lägga mig.

Alvin hade lite svårt att somna för han hade jätteont i huvudet. Han har varit hemma hos en kompis mestadels av tiden idag och jag misstänker att han inte har druckit tillräckligt med vatten. Det har ju varit sjukt varmt idag, så det är inte konstigt att han hade ont. Jag tyckte så synd om honom. Han grät nästan för att det gjorde så ont. Nu sover han i alla fall och jag hoppas för hans skull att huvudvärken är borta imorgon när han vaknar.

Dagens övertrötta prinsessa
#1 - - Lilith - Livet efter Borderline :

Guuuud vad jag längtar att få träffa er i morgon!

Svar: samma här <3
aboutarasen.blogg.se

Till top