All About Arasen

En vanlig lördag

Det som kallas vardagen Permalink1
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att köpa en mikro och en vattenkokare som jag skrev tidigare. Johan lagade mat åt mig idag. Det var riktigt gott.. Kött, potatisklyftor och bearnaisesås. Johan gav Nessa ett bad efteråt och jag satte mig på balkongen och försökte lyssa lite på Årbyfestivalen.

Jag hörde nästan ingenting. Det blåste för mycket. Det var lite synd för min kompis bror uppträdde just vid den tiden som jag satte mig på balkongen. Jag har hört honom från balkongen förut och jag har hört en del låtar han har gjort. Han är faktiskt riktigt bra. Jag blev förvånad första gången jag hörde honom. Det är inte riktigt den typen av musik jag brukar lyssna på egentligen, men jag tycker som sagt att han är bra.

Min kväll har bestått av en övertrött och varm Nessa. Det, CSI och Criminal Minds. Så kan det gå..Nessa sover nu.. Hon har precis somnat om, men sover lite oroligt så jag ska vänta på att avsnittet jag ser är slut. Har hon inte vaknat då så ska jag också sova.

Upptäckte idag att det faktiskt inte såg förjävligt ut att ha uppsatt hår när man har sidecut. Vilket är tur för min dotter har börjat dra mig ganska mycket i håret de senaste dagarna.
#1 - - Lilith - Livet efter Borderline:

Hahahaha glöm inte att han även gjorde introt till Crazy Bitches 😁😁

Svar: Hur skulle jag kunna glömma <3
aboutarasen.blogg.se

Till top