All About Arasen

En riktig lekdag

Det som kallas vardagen Permalink0
Alvin och min syster var ju på Leos Lekland idag. Alvin hade haft jättekul, så det blev jag väldigt glad av att höra. Jag tror han tyckte om att få göra något ensam med sin moster för det var ett tag sen dom gjorde det. Efter att han kom hem var han inte hemma länge förrän hans kompis kom och plingade på. Sen var dom ute ett bra tag. 

Tanken var att syrran skulle sova här, men hon fick ändrade planer eller något så det blev inte så. Filmkvällen som vi planerat blev inte av för att hon var tvungen att hinna med bussen och sådär. Ganska tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot det. Men vad ska man göra?

Nu är det i alla fall dags för sängen närsomhelst. Jag är sjukt trött. Jag hoppas på att kunna sova mer inatt än vad jag gjort de senaste två nätterna, men å andra sidan så ska jag väl inte hoppas på för mycket. Jag får se det som träning inför att min lilla älskling kommer till världen. Känns så onödigt att inte kunna sova utan anledning bara. 

Bild som fia skickade på Alvin idag. 
Till top