All About Arasen

Åbergs Museum

Semester och utflykt Permalink0
En av Johans stora idoler är Lasse Åberg. Han samlar ju på glas och sånt och jag vet att han verkligen har velat åka till hans museum. Så vad passar bättre som en födelsedagspresent att överraska honom med att åka dit? Det var mycket uppskattat kan jag lova.

Johan var helt i extas när vi kom in i museumet och han var nog gladare än jag någonsin sett honom. Det var riktigt kul att se hur mycket han uppskattade det. Även Alvin tyckte det var kul, men han föredrog nog mer Trazan och Banarnes lekrum. Efteråt åkte vi till en rastplats och grillade lite och fikade. Mycket trevligt och solen värmde gott...

En lyckad dag om ni frågar mig, en bra dag om ni frågar Alvin och en helt fantastisk dag om ni frågar Johan (tror jag, det verkar så i alla fall). Efter att vi kommit hem tog vi det bara lugnt och jag är supertrött (trots att jag sov en stund i bilen på vägen hem). Det har varit enormt skönt att göra ingenting på eftermiddagen/kvällen.

 
Till top