All About Arasen

Äntligen är värmen här!

Det som kallas vardagen Permalink0
Jag var så trött imorse när larmet ringde. Jag ville inte alls gå upp. Vilket egenligen kanske inte är så konstigt med tanke på att jag vaknade runt kvart i fyra av kramp i benet igen och hade jättesvårt att somna om efter det. Och precis som förra gången så ömmar det i vaden fortfarande.

Jag somnade om en liten stund, men just nu väntar jag på att barnmorskan ska ringa. Jag hade lite frågor om nästa besök som jag helt glömde bort att fråga sist. Förutom det misstänker jag starkt att det blir balkonghäng för min del idag. Det hade jag massor igår och det var så skönt att ligga på soffan där ute med fötterna i högläge och bara njuta av värmen.

För det var precis vad jag gjorde. Jag må ha fått värmeutslag och enormt (vi pratar gigantiska) svullna fötter och vader, men jag är ändå tacksam över det fina vädret vi har fått. Det är så mycket skönare med lite värme än kalla, grå dagar. Igår hade jag klänning och idag är det kjol som gäller.

 
Till top