All About Arasen

Kramp och falskt alarm

Det som kallas vardagen Permalink1
Jag somnade tidigt igåt. Johan hade lagt sig tidigt och sov innan klockan var tio. Alvin och Oscar sov också. Det var mörkt i hela lägenheten och jag var så uttråkad så jag bestämde mig för att prova sova. Och hör och häpna, det gick! Så skönt att somna skapligt.

Mindre skönt var det att vakna halv fem med en hemsk kramp i vaden. Vet inte om jag någonsin haft så ont vid en kramp förut. Det kändes som en hel evighet, men det var nog inte längre än någon minut. Jag ville gråta av smärtan. Nu är klockan sju och jag är fortfarande öm i vaden efter krampen.

Dock var det ganska betryggande att se att Johan vaknade direkt när jag fick ont. Det är ju bra att veta att han är på alerten även i sömnen ifall det skulle råka sätta igång tidigare än planerat och mitt i natten. Stackarn blev jätteorolig, men det var ju bara min lilla vad som gjorde ont. Som tur var det precis innan hans larm började ringa så han blev inte väckt helt i onödan.

Inte långt kvar nu
#1 - - Johan:

självklart att man vaknar är ju inte en vakthund för inget tjejen <3

Till top