All About Arasen

Morgonmys med prinsen

Det som kallas vardagen Permalink0
Igår mådde jag inte alls bra. Jag vet inte vad det var med mig, men jag hade ingen som helst energi på hela dagen. Jag var supertrött och sov en jättelång middag. Det hjälpte inte alls. På kvällen satt jag och tittade på tv utan att engegera mig alls. Det var typ världens sämsta film på tv, men jag orkade inte ens byta kanal. Jag la mig i sängen för att sova, men det gick inte så jag och Johan hade ett jättelångt och djupt samtal om framtiden och massa annat. 

Idag känner jag mig lite piggare i alla fall. Och det är tur för idag ska vi iväg. Vi har blivit bjuda hem till farmor en sväng. Det var längesen jag var där så det ska bli trevligt. Jag hade tänkt försöka ta en promenad dit. Det är ju inte så långt. Dock känns det inte som vädret är på min sida när jag bara har ballerinaskor att använde, men det får gå ändå. Det känns så onödigt att ta bussen den korta biten.

Men det får jag tänka på senare. Just nu sitter jag och Alvin och tittar på snövit som går på Disney Channel. Riktig mysigt. Den började precis när vi slog på kanalen, så vi bestämde oss för att titta på den och mysa lite. 

 
Till top