All About Arasen

När man uppskattar det lilla

Det som kallas vardagen Permalink0
Igår var vi ju hemma hos pappa och firade honom. Det var mycket trevligt och en oerhört god smörgåstårta! Jag tror bebis höll med för magen rörde sig en hel del när jag åt den. Alvin fick för sig att han ville sova hos morfar och jag blev lite förvånad för det var inget jag hade räknat med igår, men jag brukar ju inte hindra honom från att sova borta om vi inte har några planer.

Jag och Johan åkte hem ganska skapligt (runt åtta eller strax därefter, kollade inte riktigt på klockan), men jag var så trött när jag kom hem att jag inte orkade blogga eller nåt. Jag låg i soffan och kollade på film. Först gick Finding Neverland på någon av kanalerna, sedan började jag kolla på Mr Beans semester och direkt efter den var det dumpad eller vad den heter. Jag såg faktiskt tre filmer, men jag såg inte hela av någon haha. Finding neverland hade redan börjat, Mr Beans semester började jag se när det var halva kvar och Dumpad såg jag inte slutet på för jag somnade.

Jag sov faktiskt bra inatt också. När man har sovit dåligt i flera veckor så uppskattar man verkligen när man sovit gott på natten. Oerhört skönt. Det enda jag faktiskt skulle kunna klaga på var att jag har vaknat ett par gånger på morgonen för att se vad klockan är, för jag vill vara vaken när Alvin kommer hem.

Jag har inga direkta planer idag så jag tänker gå i morgonrock hela dagen. Om det inte är så att Robin dyker förbi. Isåfall klär jag på mig såklart. Han kanske skulle komma över en sväng, men det är inget helt bestämt så vi får se. Längesen vi sågs nu så jag hoppas att han kommer.

Robin och jag 
Till top