All About Arasen

Sen kväll

Det som kallas vardagen Permalink0
NU sover äntligen prinsessan. Hoppas jag. Hon vaknade till igen när jag försökte lägga ner henne i vaggan, men förhoppningsvis kan hon somna om den här gången. Det gick inte sist jag försökte och då blev hon jättepigg i stället. Klockan är på riktigt halv två! Vad hände med att hon somnade vid elva liksom? Där fick jag för att jag har varit så bortskämd sen hon föddes. Jaja, hon sover i alla fall hela nätterna fortfarande. Alltid något.

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Jag lagade lite mat, tände första ljuset i adventstaken och egentligen mest bara suttit på min rumpa i soffan. Jag har inte orkat göra så mycket. På eftermiddagen kom även Harren förbi. Det var så längesen jag såg honom, så det var riktigt kul. Tyvärr kunde han inte stanna så länge... 

Så fort jag ser att hon sover utan att vakna så ska jag lägga mitt lilla huvud på min kudde och be till högre makter om att jag kan somna fort. Jag är egentligen ganska trött, men mina tankar ställer till det.. Som vanligt.. Jag tänker alldeles för mycket och för rörigt.. Jag tror jag ska satsa på att leta upp någon ljudbok eller liknande på spotify och sen somna till det. Jag somnade ganska bra till Romeo och Julia när jag lyssnade på den förut, så man kan ju hoppas att det blir lite samma nu.

Jag tänkte inte att det skulle kladda SÅ mycket, så jag tänkte inte på att använda haklapp... Big Mistake haha
Till top