All About Arasen

Vem är räddast egentligen?

Det som kallas vardagen Permalink0
Mina planer ändrades radikalt igår kväll.. Jag och min kärlek har ju bestämt att inte träffas när jag har Alvin, men han ringde mig igår kväll när han var på väg hem och då glömde jag helt plötsligt bort varför vi bestämt det, så jag övertalade honom att komma hit. Vi låg och pratade om allt och inget hur länge som helst. Det kan vara det bästa och mysigaste som finns när man har en pojkvän.

Det blev väldigt underhållande imorse. Jag vet inte vem som är mest rädd för vem. Alvin var superblyg och vågade knappt säga hej. Kärleken är inte helt van med barn heller. Jag däremot tyckte det hela var jättekul att se. Alvin drog till en kompis sen, kärleken somnade om och jag gick upp med Nessa..

Ikväll ska Nessa hem till morfar och gudmor och då tänker jag passa på att ha egentid med min prins. Kolla på fim, äta massa gott och bara mysa. Det är ju ändå lov nu så han behöver inte lägga sig jättetidigt. Vet inte vad vi ska se för film än, med det återstår att se.

 
Till top