All About Arasen

Ett kärleksbrev till mina barn

Det som kallas vardagen Permalink0
Jag blev så glad när jag såg att Blogg.se har skapat en utmaning för april månad. Utmaningen heter #HappiChallenge och går ut på att man ska sprida nätkärlek. Man ska skriva positiva inlägg helt enkelt. Vilket passar mig jättebra då jag behöver bryta mig ur min klagocirkel. Jag vet inte hur många inlägg jag kommer göra till utmaningen, men här är mitt första bidrag i alla fall. 

Mitt hjärta smälter när ni ler och skrattar. Att se er lyckliga är allt jag någonsin vill. Jag trodde aldrig att det gick att älska någon såhär mycket som jag älskar er båda. Ni är totalt olika båda två, men båda är lika perfekta. Jag avskyr att vara ifrån er. Ibland är det så jobbigt att inte ha er hemma att jag inte står ut. Jag undrar vem jag hade varit utan er. För jag är inte jag utan er. Ni är mitt allt och jag tänker aldrig någonsin lämna er. Oavsett vad som än händer. Mamma älskar Alvin & Nessa för alltid!

 
Till top