All About Arasen

Full rulle

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har det varit full rulle. Jag har städat, gått till affären, lekt med Nessa och städat lite till. Nessa har varit lite överallt och ingenstans idag. Hon har ställt sig upp mot soffan fler gånger än jag kan räkna. Och sen hände något fantastiskt! Hon släppte soffan och stod själv utan stöd i tre sekunder. Superhäftigt att se! 

Jag minns inte alls mycket från när Alvin var i den ålder. Så det gör allt lite extra roligt. Det är ju helt fantastsikt att få följa framstegen och få se när barnen växer upp! 
 
På kvällen när Nessa hade somnat så satte jag mig och gick igenom lite grejer som jag tog upp från källaren. Nästa lördag ska jag och mamma stå på loppis så det är hög tid att börja plocka ihop grejer till det.

 
Till top