All About Arasen

Rensning, grillat och nya soffan

Det som kallas vardagen Permalink1
Idag har jag slitit som ett djur. Nej, det har jag inte! Men jag har gjort ganska mycket ändå. Jag har storstädat i hallen och rensat ut grejer ur skåpet där det hänger jackor och sånt. Och storstädat på hatthyllan (ni anar inte hur mycket grejer som fanns där). Började lite i köket också, men sen skulle kärleken börja med maten och då kände jag mig i vägen och satte mig en stund. 

Vi bestämde oss för att teste elgrillen idag. Jag har haft en elgrill ligga i källaren ganska länge nu. Det gick inte så bra att använda den förut för propparna bara gick. När fastighetsskötaren bytte lampa i köket för ett tag sen så såg han mina proppar och konstaterade att dom borde ha blivit bytta för länge sen och bytte. Och när jag var i källaren här om dagen så hittade jag elgrillen och blev nyfiken på om det skulle funka nu. Och det gjorde det. Lär bli mycket grillat i sommar med andra ord. 

Efteråt tog jag ett varmt och härligt bad. Och resten av kvällen har spenderats med film och serier i soffan. Jag är barnledig om ni inte hade listat ut det redan.Verkligen behövligt då jag håller på med storrensning hemma. Imorgon ska jag fortsätta för fullt. Jag har köket, balkongen och toaletten kvar. 

Nya soffan. Och en väldigt underbar kärlek i soffan ♥♥
#1 - - Angela :

Åhhhh 😍

Till top