All About Arasen

Vart tog tiden vägen?

Det som kallas vardagen Permalink0
Den här dagen har verkligen susat förbi. Dagen började med att jag drygade med min kärlek för att han irriterade mig igår (mest på skämt, men jag ville ge igen i alla fall). Han fick inte sova så länge som han ville för det första. Och för att vara extra dryg så fick han agera klätterställning åt Nessa.

Pappa och hans fru kom förbi på en kopp kaffe och hälsade på lite. Efter att dom åkt så fick jag Nessa att somna och sen började jag fixa lite i lägenheten. Tiden gick jättefort. Lagom tills Nessa vaknade så kom Robin. Han och min kärlek började ta isät min soffa och bära ner den till källaren.

Robin och min kärlek fick ta en liten promenad och hämta en soffa som jag köpt av en vän (kort kommer, jag orkar bara inte just nu). Det känns bra i alla fall.. Än så länge i alla fall. När pojkarna var klara med allt så åt vi mat och sen fick jag Nessa att somna igen. Jag slappade i soffan en liten stund. När Nessa vaknade igen så fixade jag hemma lite till. Resten av kvällen har vi slötittat på tvn. Nessa har somnat och det dröjer väl inte länge tills jag gör det heller..
Till top