All About Arasen

Walking down memory lane..

Musik och annat kul Permalink2
Jag hittade en gammal skoldagbok (kalender) från 2006-2007. Jag tänkte att det kunde vara lite kul att gå igenom den lite. Det fanns massor av roligt i den. Vi kan ju börja med introduktionen.. Mina nuvarande tankar är kursivt

Det här är jag!
Namn: sara
Ålder 17/18
Familj: (Mamma), bror, syster, katt, pojkvän  (Alltså varför har jag satt mamma inom parentes?)
Skola: Rinman, restaurangprogrammet
Min bästa kompis heter: M**** och M***** och S**** och C**** och A******   (Varför har jag strukit över alla? Den jag bråkade mest med var ju faktiskt C?)
Jag gillar att: umngås med vänner, ta det lugnt, kolla på film, festa, laga mat m.m. röka vattenpipa, va m. killen (De två sista har jag nog lagt till efterhand. vet dock inte varför.. så kul att röka vattenpipa var det inte)
Det här gör mig arg: när ngt går dåligt för mig
Min bästa resa: High chaparral alla tre ggr
Stad jag kan tänka mig bo i: London, sthlm, NY
Det godaste jag vet: Lövbiff, fiskgratäng
Mat som jag inte gillar: Pytt i panna + mycke mer
Person jag beundrar: Alison, mamma, min syster  (Alison är en person som varit med om något riktigt hemskt, jag läste hennes bok)
Om jag var ett djur skulle jag helst vara: Krokodil  (still very true)
Bästa tvserie: Desperate Houswives
Bästa bok jag har läst: Tillbaka till livet  (boken om Alison)
Det mest pinsamma jag gjort: bajsade i en kastrull ca 1½ -2 år !
Det roligaste jag har gjort: Serverat på ABFs middag på 2000 pers
Det här skulle jag vilja göra om jag vann en miljon: Flytta!
Vad jag helst av allt vill bli: kock
Språk jag skulle vilja kunna: Japanska
Mitt favoritspel: M.I.G.
Mina fem bästa låtar: Jimmy Eat world . Hear you me, Three days grace - Are you ready, Celine Dion - Think twice, Ck - På rosa moln, Guns n roses - dont cry (inte i den ordningen)   
 
Mina favoriter: 
Snyggaste kändisarna: "Sören", "adam"  (jag undrar vad i hela världen jag tänkte på)
Godaste frukterna: Kiwi, Mandarin, Clementin  (Har jag ens gillat manadrin och clementin?)
Mitt bästa sommarlovstips: Träffa kompisar, jobba, sola
Finaste namnen: Cassandra, Alvin, Melinda, Felicia, Aurora, Gisela, Lili, Gemma
 
Kollar man min kalender var jag sjukt upptagen jämt. Jag var tydligen jätteduktig och skrev upp alla prov osv. Efter varje månad fick jag skriva om nåt speciellt hade hänt. Det är nästan pinsamt att läsa det nu. Det står i varje månad och mycket på allt, men här är några exempel:
Oktober månad: A hemma :/ vann tävlingsmatlagning!
December: Mor vet att jag röker, Nyår, Hungrig
Januari Hemsk månad, KIM, Klippt mig, morfar
Maj: C**** min ängel, Brandövning, A*** idiot

 
#1 - - Lilith - Livet efter Borderline :

Ååååh, den boken står ju i min bokhylla.

Svar: men gör den? Åh vad roligt :P vilken bok förresten? :P haha
aboutarasen.blogg.se

#2 - - Lilith - Livet efter Borderline :

Boken om Allison

Svar: Åh har du läst den? Den är så bra!
aboutarasen.blogg.se

Till top