All About Arasen

About time

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har jag varit hos frisören.  Det var verkligen på tiden. Mitt hår mådde inte alls bra. Han fick inte klippa för mycket, för jag ville fortfarande ha någorlunda långt hår. För att få bort allt skadat hår hade det nog behövts klippa lite till.. 

Jag tycker nästan att håret är för kort. Men det var jag som visade hur långt jag kunde tänka mig och han höll sig efter det jag sa (väldigt snällt faktiskt, med tanke på att andra frisörer har struntat i det förut). Jag behöver nog bara vänja mig lite. Det känns sjukt ovant och jag saknar mitt långa hår. Även fast jag vet att det var helt förstört. 

Även om jag kanske låter lite missnöjd är jag faktiskt väldigt nöjd. Vi pratade en del och han lyssnade verkligen på vad jag hade att säga. Vi har även lagt upp en liten hårplan som jag ska försöka följa. Det svåraste kommer bli att inte färga håret. Jag vantrivs fortfarande med färgen jag har på håret. Det har jag gjort ända sen det rosa försvann..

 
Till top