All About Arasen

Gulligaste grejen någonsin

Det som kallas vardagen Permalink0
Alltså! Gulligaste grejen hände nu på kvällen. Mitt hjärta smälte som aldrig förr kan jag lova er. Nessa var jättetrött.. Efter att hon avslutat sin andra flaska så kunde hon ändå inte somna. Hon bara grät och grät. Alvin ville trösta henne så han pussade henne på pannan. Hon tystnade direkt och inom en minut sov hon. Han blev jätteglad att han hade lyckats få henne att somna. Det var så fint! 

Idag har jag haft ett möte, men förutom det har det inte hänt så mycket idag. Jag har mest gått och längtat tills imorgon. Imorgon när min kärlek kommer.. Han skulle ha varit hemma i söndags när vi kom hem, men han fick jobba.. Och han skulle jobba idag också.. Så då blev det inte att han sov hos mig varken idag eller igår heller. Jag har nästan inte sovit med honom på en vecka nu.. Jag saknar verkligen hans närhet. Jag sover så mycket bättre när han är hemma.

Han kom faktiskt över en stund igår. Stackarn var jättetrött.. Han har jobbat ganska mycket nu i helgen. Jag skämtade lite om hans nya extrajobb och sa att "nu har jag en kock och en bartender som pojkvän.. Hoppas dom inte stöter på varandra.." Det tyckte han var lite roligt.. Jag tycker det är jätteroligt att han har börjat jobba extra som bartender igen, men nackdelen är ju de sena nätterna.. När han jobbar slutar han ju mellan 3-4 på morgonen. Han hoppades på att få jobba lite mer där och han har redan fått ganska många pass så vi får se hur det går. Dom verkar nöjda med honom i alla fall..

ÅÅÅÅÅÅH! Jag längar tills imorgon! Dagen kanske kommer fortare om jag lägger mig och sover nu.. Det lät som en bra plan.. Jag är fortfarande sjukt trött efter helgen.

Syskon ♥
Till top