All About Arasen

Packat för en hel armé känns det som

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har jag packat som en tok.. Nej  riktigt så farligt är det väl inte.. Packat har jag gjort i alla fall..Det enda som är kvar att packa är sånt jag inte kan packa förrän imorgon ändå, 

Det är typ inget annat som har hänt idag.. Barnen har kommit hem.. Nessas pappa kom förbi en stund.. Det var väl kul för henne att han kom, men mig kunde det ha kvittat faktiskt.. Han stannade inte ens en timme.. Han kom lagom tills hon skulle äta mat dessutom så hon satt vid bordet mestadels av tiden.. Det ska bli intressant att sitta på möte med familjerätten nästa vecka och se vad han säger då.

Nej, nu måste jag verkligen lägga mig. Det är upp tidigt imorgon. Barnen sover sedan länge. Det var faktiskt inga problem med läggningen för nån av barnen idag. Jag misstänkte att Alvin skulle vara uppspelt och ha svårt att sova, men det gick hur bra som helst. Han somnade typ på direkten när jag sagt till..Väldigt skönt faktiskt.
Till top