All About Arasen

Christmas is here

Underbara Jul Permalink0
Jag har i vanlig ordning inte haft tid att sitta här.. Jag har varit så besviken över att jag inte fått upp mitt julpynt tidigare. Så i onsdags städade jag hela dagen och fortsatte igår. Igår kväll när ungarna somnat började jag julpynta. Jag ville bli färdig om det så var det sista jag gjorde. 
 
Kvart över två slutade jag pynta inatt. Då var jag inte färdig med balkongen. Men den tog jag idag istället. Morgonen började bra. Alvin var uppe tidigare än min klocka ringde. Han var helt i extas över att det äntligen var December. När julkalendern började så satt vi bänkade i soffan. Jag tände ett ljus och vi hade riktigt mysigt. Både min kärlek och Nessa sov så det var bara jag och Alvin. 
 
På kvällen skulle vi ha filmmys och äta tacos. Min kärlek hade tagit ledig idag och därför frågade jag Johan om jag fick ha Alvin en dag extra. Vet inte riktigt hur det blev med det där filmmyset för Alvin gick in på sitt rum direkt när han hade ätit upp. Min kärlek tyckte filmen var bra i alla fall.. Vi såg Christmas in Wonderland. Den handlar om ett par barn som hittar falska sedlar i en galleria. Jag tror att Alvin verkligen hade gillat den om han gett den en chans. 
 
När barnen somnat tog jag ett bad (när jag var färdig på balkongen) och efter det hyrde jag och min kärlek en film. Wonder Woman blev det idag. Mycket bättre än jag förväntat mig faktiskt. Väldigt nöjd med kvällen. Och nästan det bästa av allt är att jag har en gran! Visserligen på balkongen.. Men jag har en gran! Så det så.. 
 
 
Till top