All About Arasen

Nya ansikten

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har min kärleks syster, mormor och syskonbarn varit här på besök. Jag var lite nervös innan, men det var roligt och väldigt trevligt. Nessa lättade upp stämningen ganska direkt. Som vanligt. Hon var lite blyg i början, men det släppte snabbt. 
 
Vi fikade, umgicks och öppnade julklappar. Nessa var inte så road av julklappspappret som jag trodde. Men det kan också ha varit för att det var så mycket intryck med så mycket nya människor (två vuxna och tre barn hon aldrig träffat förut). Det gick bra i alla fall.. 
 
Eftersom vi hade besök så tog det ett tag för Nessa att varva ner och sova middag när dom gått.. Hon vaknade därför inte förrän sju. Jag borde ha väckt henne tidigare, men jag lät henne sova för att hon inte skulle bli så grinig. Det i sin tur resulterade till att hon inte somnade förrän typ nyss,, Så kan det gå.. Jag lär väl få väcka henne imorgon bitti om vi ska komma iväg i tid. 
 
 
Hon fick bland annat en kudde som hon totalt älskade. Inget annat var lika bra som den. Hon har legat och myst massor med den mjuka kudden hela em/kvällen.. Det krävs inte mycket för att göra Nessa nöjd verkar det som
Till top