All About Arasen

Tradition

Underbara Jul Permalink0
Då var den här kvällen avklarad. En fin gammal vän från teatern kom förbi och hade uppesittarkväll med oss.. Jag har inte träffat honom på jättelänge så det var verkligen jättetrevligt. Jag var lite nojig över att det skulle bli stelt, men det blev det verkligen inte. Jag var väl mest orolig över att det från början är mitt X kompis och vi har inte setts på ganska länge, men det var ju inga som helst problem. 
 
Alvin höll sig vaken hela kvällen. Dock kollade han inte så mycket på Bingolotto. Min syster kom förbi och vi bytte julklappat eftersom hon inte kommer imorgon. Alvin fick lego och bosatte sig därefter i sitt rum. Han kom typ bara ut när det var dags att spela på bingolotten. 
 
Jag har haft en riktigt bra kväll. Jag är väldigt nöjd. Det har varit trevligt och mysigt. Nu tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen.. Jag tänkte väl kanske titta lite på tv innan jag somnar, men jag är ganska trött så vi får väl se. Somnar jag så somnar jag. Det skulle ju vara skönt faktiskt. 

GOD JUL!
 
 
Till top