All About Arasen

En intressant dag

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har varit en intressant dag. Jag fick inte alls sova mycket inatt.. Vi kom i alla fall iväg till Ica Maxi, men dom hade inte det jag åkte dit för att köpa. Det var inte helt onödigt att åka dit för vi käkade lite lunch och sen hittade jag lite annat som jag behövde ha också. Barnen skötte sig jättebra, men Nessa blev lite trött inne i affären så hon bestämde sig för att visa upp sin lungkapacitet lite grann.. Hon blev buren sista minutrarna inne på affären. När vi kom hem däckade hon nästan på en gång.

Harren kom förbi sen. Jag var så trött att jag inte ens minns vad vi pratade om. Men det var roligt att träffa honom ändå. Vi ska ju ses på lördag igen och fira att jag har fyllt år.  Jag längtar redan tills dess.. Kanske mest för att jag vet att jag får ta ett bad och sova haha.. 

Alvin åkte iväg till morfar och det känns jättekonstigt idag. Det kan vata för att min kärlek inte är här och han brukar ju vara här när Alvin inte är hemma. Det gjorde inget att han inte var här för jag började känna av migrän så jag hade ändå inte varit något roligt sällskap. Jag kände att jag började bli hungrig också, men jag var så illamående att jag kände att jag inte kunde äta och Nessa var så gnällig så det var ingen idé att göra nån mat ändå.

Vid nio tog hon en powernap och då tänkte jag att jag måste äta i alla fall. Så jag tog en ipren och värmde på den sista matlådan jag hade. Jag tvingade i mig maten fast det tog emot och det var nog tur för migränen gick över innan den ens hade brutit ut helt. Resten av kvällen spenderades framför Paradise Hotel och sedan kollade jag på Neverland. Nessa sover sedan en stund tillbaka och jag är jättetrött så jag ska lägga mig i sängen och hoppas på att jag inte vrider och vänder mig massor. Jag behöver sova. Jag hoppas att Nessa känner samma sak. Imorgon blir det nya tag. Orkar jag så ska jag städa lite, det orkade jag verkligen inte idag. 

Finaste killen i världen ♥
Till top