All About Arasen

Alla dessa jävla tabletter

Det som kallas vardagen Permalink0

Idag ringde läkaren mig. Jag blev jätteförvånad för jag trodde att hon skulle skicka ut ett brev. Resten av proverna såg i alla fall också bra ut. Hon frågade lite hur jag mådde och sådär. Jag berättade att jag tar massa Alvedon och Ipren och så att det inte känns som det hjälper. Så hon skrev ut nån annan tablett istället. 


Dom i min närhet vet hur mycket jag avskyr att ta tabletter. Jag får nästan ångest varenda gång och kan knappt svälja det. Så det är inte så att jag jublar över tabletterna direkt. Dock är det inte kul att ha ont så jag försöker ta dom ändå.

Idag har det inte hänt så mycket annars. Alvin har varit på Gröna Lund och har sovit hos morfar både igår och idag. Johan kom och hämtade nessa en liten stund för han ville träffa henne lite.

Imorgon ska vi iväg på ett riktigt spännande möte. Jag hoppas allt blir klart imorgon och att det blir bra.. Jag har en bra magkänsla i alla fall...

Ps. Om inlägget ser konstigt ut har jag bloggat från mobilen. Nåt som jag egentligen inte gillar... Jag orkade inte dra fram datorn och allt bara

Till top