All About Arasen

Äntligen är det gjort!

Det som kallas vardagen, Mat och Bak Permalink0
Idag har varit en väldigt bra dag. På förmiddagen tog vi det bara lungt och när Nessa sov kom mamma förbi. Först satt vi och pratade lite och sedan fick mamma tillåtelse att väcka Nessa. Jag packade ihop lite grejer och sen gick vi ner till bilen. Min kärlek fick den stora äran att montera bilbarnstolen. Jag och mamma pratade och tittade på. Det gick hur bra som helst. 

När mamma ändå var här med bilen och bilbarnstolen ÄNTLIGEN var monterad så passade vi på att åka till Ica Maxi en sväng. Jag behövde panta, handla och hämta ut mina medeciner som jag fick på recept för ryggen. Och smidigt nog kan man ju faktiskt göra allt det på Maxi. Efteråt skjutsade mamma hem oss och åkte iväg med Nessa. Hon sover där inatt..

När vi kom hem fixade min kärlek en väldigt god förrätt. Efter den så la jag mig i ett väldigt härligt bad med en helt underbar badbomb. Tanken var att jag skulle göra efterrätten idag, men den gjorde min kärlek medan jag låg i badet. Vi bestämde redan förra veckan att vi skulle äta trerätters när vi blev barnlediga nästa gång. Dels för att göra nåt mysigt ihop och dels för att göra nåt annat och bryta vardagsmönstret lite grann.. En mycket lyckad kväll..

 
Till top