All About Arasen

en vanlig lördag

Det som kallas vardagen, Film och Serier Permalink0
Idag kom äntligen Alvin hem. Något senare än jag räknat med, men vi hade det mysigt ändå. Vi åt mat framför en film idag. Vi såg SVJ. Stora Vänliga Jätten. Jag har hört så mycket bra om den så jag spelade in den häromdagen. Tror nog dock att jag hört för mycket bra om den för jag blev ganska besviken faktiskt. Den var inte alls så bra och otrolig som jag fått för mig. Den var inte dålig i alla fall och Alvin ville behålla inspelningen. 

Nessa sov betydligt bättre inatt. Och rutinerna har nästan varit som vanligt idag. Skönt! Hon sover nu sedan ett tag tillbaka. Alvin också för den delen. Jag har kollat på rederiet. Jag gillar det lika mycket nu som när jag var yngre. Jag är redan inne på säsong fyra. 

Snart blir det sängen. Imorgon ska min kontaktperson komma hit. Det blir enklast så eftersom jag har båda barnen och hennes bil är på lagning. Hon skulle köpa med sig lite lunch. Det ska bli jätteskönt att träffa henne imorgon verkligen. 

 
Till top