All About Arasen

Jag hade rätt

Det som kallas vardagen Permalink0
Som jag misstänkte blev jag uttråkad jättefort.. Jag kom inte på något alls att göra.. Mitt från ingenstans fick jag värsta impulsen att åka till Tuna Park, men jag hittade ingen att åka med. Det kändes inte alls kul att gå omkring där själv, så jag åkte aldrig. 

Istället har jag plockat lite hemma. Det var inte mycket att plocka egentligen, men Nessas grejer som ligger överallt gör att det ser ut som ett bombnedslag i vardagsrummet. Nu är det fint igen.. Jag lagade lite mat.. Körde lite aeorobics medan jag sjöng och städade. Kvällen har spenderats med flera avsnitt av Once Upon a Time.. Jag ligger lite efter så jag tänkte att det var dags att kolla ikapp lite.. 

Min kärlek kommer inte hem än på ett tag. Jag kan nästan garantera att jag sover när han kommer för jag har redan börjat gäspa. Jag tänkte bara blogga klart och sen tänkte jag bädda ner mig i sängen och slötitta lite på tv tills jag somnar.. 

Morgondagens planer förblir lite öppna. Vi får se om det blir en sväng till Tuna Park imorgon istället, men det beror lite på om jag har lust med det imorgon och om jag kan få någon att följa med eller inte. På eftermiddagen hade jag eventuellt tänkt besöka min llilla mamma, men det är inget bestämt där heller. Det beror lite på om det blir en tripp till Tuna Park och om jag orkar eller inte.. Och om hon orkar såklart.. Jag täntke nämnligen att hon skulle få massera mig. Det var ett tag sen och mina muskler är så spända att det gör ont. Speciellt när jag lägger huvudet på kudden.

En bild som jag fick av Nessas gudmor idag.. Nog för att jag har varit utan henne förut, men nu är hon ju långt bort.. Jag vet dock att hon har det jättebra, så jag är inte alls orolig..
Till top