All About Arasen

Slappardag

Det som kallas vardagen, Film och Serier Permalink0
Idag har varit en dag i lugnets tecken. Jag har kollat på film, serier, spelat lite, lyssnat på musik och bara varit i soffan. Det har varit superskönt! Det behövdes verkligen. Jag försökte städa lite, men jag fick så ont i ryggen att jag inte riktigt kunde fortsätta. 

På kvällen har vi kollat på bland annat rederiet, men också på Skönheten och Odjuret. Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen. Den var ju inte dålig. Absolut inte.. Snarare tvärt om.. Tyvärr blev jag väldigt besviken på den. Konstig känsla att tycka om en film och vara besviken på den samtidigt. Jag hade hört så mycket om den och den har varit så upphypad. Och så var den inte riktigt alls som jag trott.. 

Två bilder från igår när Nessa provade nya bilbarnstolen för första gången
 
Till top