All About Arasen

Söndag

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har jag varit på Marys Cafe med min kontaktperson och Nessa. Jag tog en toast skagen. Den är sjukt god även om jag tycker det räknas mer som en räksmörgås än en skagen. Det var jätteskönt att träffa min kontaktperson idag. Vi hade lite att prata om. Vi bokade även in en lite längre utflykt till nästa helg.

När vi kom hem tog jag det lite lungt. Jag har inte tagit någon värktablett sen igår morse och min rygg dödar mig lite känns det som. Paniken med tabletterna tog över lite så jag försöker klara mig utan just nu. När Nessa somnade passade även jag på att sova middag. Det var verkligen behövligt. Jag har sovit så dåligt nu i flera nätter. Jag vet inte om det är på grund av ryggen eller om det är något annat.

Till middag gjorde min kärlek hemmagjorda hamburgare. Sjukt gott och väldigt mättande. Jag orkade inte ens en hel.Till maten kollade vi såklart på rederiet. Resten av kvällen har varit lugn bara. Snart blir det sova.. Jag är sjukt trött som alltid.

 
Till top