All About Arasen

Är jag verkligen värd det?

Det som kallas vardagen Permalink0
Igår var jag supertrött.. Jag var på stan på förmiddagen med min god man. Och jag vet faktiskt inte vad jag gjort för att förtjäna henne. Hon är så sjukt snäll! Hon insisterade på att köpa kläder åt mig. Jag försökte artigt neka, men jag fick inte. 

Mamma försökte intala mig att jag var värd det. Det kanske jag är. Jag vet inte. Det känns inte som det. Vad har jag gjort för att vara värd det? Oerhört tacksam är jag i alla fall. Jag är jättenöjd med kläderna jag fick! 

Idag kom min kärlek hit! Som jag har längtat! Tänker ligga så nära jag bara kan när vi ska sova. Fast balkongen får nog vara lite öppen, det lär nog bli alldeles för varmt annars. Vi har precis kollat på en jättebra film och det är snart dags för sängen. Först måste jag dock hänga tvätten för det hade jag glömt. Jag har ingen större lust att tvätta om imorgon.

En klänning jag provade, men inte köpte
Till top