All About Arasen

Lättirriterad

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har varit en sån här dag då jag har varit otroligt lättirriterad. Jag har blivit irriterad på så många personer som inte ens har gjort något idag. Det har varit sjukt svårt att bita sig i tungan idag kan jag säga. Alldeles nyss blev jag irriterad på min stackars dator som inte gjorde som jag ville. Tangentbordet var helt fuckat och det gick inte att skriva alls. Jag kunde inte öppna mailen heller när jag försökte. Det är ju tur att min kärlek är ganska bra på sånt här för han fixade det jättesnabbt. Tydligen hade någon tangent låst sig eller nåt sång.

Imorgon ska jag upp tidigt och jag känner att mina aggressioner måste lägga sig för kvällen. Sängen ropar mitt namn och idag tänker jag inte dra ut på det.. En sista cigg för kvällen och sen hittar ni mitt huvud på en kudde..


Till top