All About Arasen

Varför ta lite åt gången när man kan ta allt samtidigt?

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har det varit fullt upp från morgon till kväll. Bland annat har jag träffat min kontaktperson och bakat en jäkla massa cupcakes. Inte samtidigt dock. Jag var på tuna park med mi kontakperson och sedan handlade vi lite. 

Jag är helt slut. Och cupcakesen blev dessutom sjukt fula. Dom smakar som dom ska, men dom är ju inte vackra direkt.. Men det får vara som det är. Syrrans student är på lördag och jag har inte direkt råd/lust/ork att göra om allt.. 

Imorgon har Alvin skolavslutning och det är upp tidigt igen. Borde kanske lägga mig snart. Det borde ju inte vara några problem att somna ikväll känner jag. Fast man ska väl aldrig säga aldrig. 

Tänk att den här krabaten går ut andra klass imorgon. Helt sjukt ju
Till top