All About Arasen

En underbar dag

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har varit en helt underbar dag! Jag fick en sovmorgon. En riktig sovmorgon. Utan att vakna tidigt och somna om. Jag minns inte ens när jag gjorde det sist. Verkligen en skön känsla! Jag vaknade nån gång mellan tio och halv elva.

Jag och min kontaktperson åkte till Tuna Park idag. Jag hade presentkort på HM så jag shoppade lite. Jag gick även och letade efter lite grejer till Alvins kalas. Tyvärr hittade jag inte så mycket som jag ville och det känns som om det är försent att beställa från nätet nu. Vi åt lunch och sen satt vi ute på en bänk och pratade i solen.

Efter en stund började jag känna mig lite torr i halsen. Jag satt och velade om jag skulle köpa en dricka eller inte, men valde tillslut att göra det. När jag gick in fick jag se någon jag kände igen. Nessa var på Tuna Park. Vilken lycka! Hon blev helt överlycklig när hon fick se mig. Mitt hjärta smälte lite och jag ville nästan ta med henne hem på en gång, Det gjorde jag ju inte. Jag fick vackert åka hem själv.

Har spenderat ganska mycket av kvällen på balkongen. Nästan hela tiden fram tills att det var dags för mat. Sedan dess har vi kollat på Once Upon a time, jag har badat och sett på Paradise Hotel. Och sen har vi kollat lite mer på Once.. Vi har redan kollat klart på säsong fyra.

Nachotallrik till lunch och tacos till middag.. Inte speciellt sugen på det just nu, nej.
Till top