All About Arasen

Inte den bästa dagen i världshistorien..

Borderline/DBT, Det som kallas vardagen Permalink0
Idag... har nog inte varit en så bra dag tyvärr.. Den började ganska bra. Jag kände mig hyfsat pigg. Samtidigt kom jag på att Alvin ska på kalas på fredag och jag har inte köpt presenter än. Jag visste att Harren var ledig idag och frågade om han kunde skjutsa mig och Alvin till tuna park snabbt och köpa presenterna.

Så snart vi satte oss i bilen kände jag att det var ett misstag. Jag började få en riktigt jobbig huvudvärk. Som tur var gick det hyfsat fort på BR och vi köpte samma sak till tjejerna (två tjejer har kalas ihop och har bjudit hela klassen). Olika färger fick dom i alla fall.. När vi kom hem blev huvudvärken värre. Jag tog en ipren och la mig nästan på en gång. 

I tre timmar sov jag. När jag vaknade var huvudvärken fortfarande kvar. Jag var fortfarande jättetrött, men jag kände att jag inte kunde somna om med tanke på att jag ändå har Alvin nu. När han hade lagt sig så tog jag ett litet bad och efteråt tänkte jag lägga mig. 

Eftersom jag var så trött trodde jag att det skulle bli enkelt att somna. Så fel jag hade. Jag har varit ganska irriterad ett par dagar och nu rördes det upp till ytan igen. Så för att komma på andra tankar kollade jag på Paradise Hotel, Under tiden så hamnade jag i en diskussion i en grupp på facebook och kände mig väldigt påhoppad av en medlem. Jag tar åt mig ganska lätt och ännu lättare när jag är sjuk. Jag förklarade min punkt, men jag har fortfarande inte fått något svar. Personen kanske somnade och jag får svar imorgon. Jag vet inte. 

Jag känner mig fortfarande irriterad, men nu är jag så trött så ögonen snart rinner. Jag hoppas att jag kan sova trots irritation, hosta och massa slem som stör. Huvudvärken är kvar, men jag insåg att det nog inte är en vanlig huvudvärk. Det känns mer och mer som migrän. Den började komma redan halv tre och den blir bara värre och värre så jag hoppas att det kanske kan gå över om jag sover lite. 


Till top