All About Arasen

Jag gillar inte Peter Pan

Film och Serier Permalink2
Idag har jag börjat avsky peter pan. Som jag nämnt tidigare så kollar jag och min kärlek på Once Upon a time nu. Och fram tills nu har jag bara hört bra historier om peter pan. Där han är hjälte osv. Visst att jag tyckte att han var en irriterande skitunge, men han var fortfarande en bra karaktär.

Nu krossades allt. Peter Pan är j ingen snäll person. Ju fler avsnitt jag ser desto argare blir jag. Jag gillar inte alls pan längre. Och det blir inte bättre av att min kärlek berättar massa andra dumma historier och sägner om elaka pan. 

Dock är det lite det jag gillar med Once upon a time. Att alla historier inte är som dom klassiska. Jag har egentligen tänkt se den här serien hur länge som helst, men det har bara inte blivit av. Jag börjar undra varför det tog sån lång tid för mig att börja kolla. Jag totalt älskar ju serien. 

 
#1 - - Lilith - Livet efter Borderline :

Den får jag nog ta och kolla upp. När jag nu ska hinna med det. 😁

Svar: Jaa! Gör det! Den är superduperbra! <3
aboutarasen.blogg.se

#2 - - Lilith - livet efter Borderline:

Jag behöver ju verkligen fler serier haha

Svar: Ja! PLL slutar ju snart.. då kan du ersätta :D
aboutarasen.blogg.se

Till top