All About Arasen

Loppis, film och samtal

Det som kallas vardagen Permalink0
Här sitter jag vaken helt ensam och tittar på Insidious 3. Jag har haft den inspelad väldigt länge, men av någon anledning har jag inte sett den än. Nessa sover sedan en stund tillbaka. Kärleken också. Jag ska bara se klart filmen innan jag ska lägga mig.

Jag kommer nog sova gott inatt tror jag. Vi har varit iväg på loppis idag och det tog lite på krafterna.Det var någon barnloppis på Parken Zoo som mamma, jag, Ness och Alvin åkte på. Jag hittade inte det jag skulle titta efter. Eller jo, det gjorde jag. Men den var trasig så jag ville inte köpa den. Jag köpte några andra smågrejer.

Jag har inte gjort sådär jättemycket efter att jag kom hem. Bara gått till Netto, lekt lite med Ness, sjungit för/med henne och lite sånt. Johan kom ner en stund också för att prata lite om en eventuell ändring av hur vi ska ha Alvin. Jag tror vi kom fram till en ganska bra lösning, men jag känner mig sjukt velig över detta. Jag och Johan ska prata med skolan och se vad de säger, Vi tänkte även försöka få tag i bup och se vad dom tycker om ändringen. Inget är som sagt helt bestämt än.

Ness i gudfars keps.
Till top