All About Arasen

Rödare än rudolfs mule

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har näsdukar varit min bästa vän. Jag kan på riktigt inte förstå hur mycket snor som kan finnas i näsan. Jag tycker att jag har snytit mig hela dagen, men det tar ju aldrig slut. Jag nyser och hostar en del också. Näsan är rödare än rudolfs mule. 

Ness har åkt till morfar så att jag kan få krya på mig i lugn och ro. Det är väldigt skönt att ha en "extrafamilj" till henne nu när jag är ensamstående. Hon trivs och känner sig trygg där också, så det är jättebra. Efter att hon hade åkt så satte jag mig på bussen till Torshälla för att hämta Alvin. Jag hadej u lovat honom att vi skulle ta bussen hem. 

Han blev glatt överraskad när jag sa att min kärlek skulle sova här idag. Alvin har börjat fråga lite smått och jag vet ju inte helt hundra om jag är redo för det än, men någon gång måste man ju börja prova. Han blev ännu gladare när jag sa att min kärlek skulle laga chili con carne. Dock åt han inte sådär jättemycket av maten, men han provar ju i alla fall och det är huvudsaken. 

Resten av kvällen har jag typ varit halvt död. Jag har bara setat i soffan och längtat tills det blir dags att sova. Kärleken och jag kolIar på Iron Man 3 nu och vi tänkte sova när den är slut. Imorgon är det upp med tuppen eftersom Alvin ska till skolan. Så fort han har gått lär jag väl däcka igen, men det får vara så då.

 
Till top