All About Arasen

Tänk att han redan är nio år!

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har det som förväntat varit full rulle. Jag är sjukt trött, men det har ändå varit en bra dag. Alvin har varit jättenöjd över sina presenter, men nöjdast blev han nog över presenten som min kärlek gav till honom. Det var ett kit för att göra sitt eget slajm. Med den gröna färgen såg det precis ut som snor. Alvin var överlycklig! Konstigt va? Inte direkt.

Min kärlek och Alvin höll på att göra massor av slajm. Alvin var knappt intresserad av fikat eller gästerna när dom höll på med slajmet. Kvällen spenderade han på sitt rum med legobygge Vissa saker var lite svåra och då frågade han min kärlek om hjälp. Det värmer verkligen mitt hjärta att se att dom kommer överrens. 

Nessa har också föredragit min kärlek idag Hon var supertrött och gnällde bara hos mig. Min kärlek tog över så att jag kunde äta och hon blev knäpptyst. Sedan var hon tyst tills det var dags för mig att hålla i henne igen. Då blev hon gnällig igen. 

Nu sover båda barnen och vi kollar på Once upon a time. Det blir nog snart sova för Alvin ska ju upp tidigt imorgon och jag måste väcka honom.Jag är som sagt dessutom jättetött så att somna blir nog inte jättesvårt.Hoppas jag. 

Snorslajm
Till top