All About Arasen

5 barnprogram som jag inte tål!

Film och Serier Permalink0
Det finns ett par barnprogram som jag absolut inte tål. Jag verkligen avskyr dom. Antingen för att Alvin har sett dom så mycket att jag har tröttnat för jättelänge sen eller så är dom helt enkelt jättekassa. Idag tänkte jag lista de fem jobbigaste barnprogrammen enligt mig.

Svampbob
Alvin har gillat detta sen han var liten. Jag har hört Svambobs jobbiga röst i flera år. I början var det lite gulligt, men nu? Jag totalt vägrar att titta på skiten. Jag tål dom inte alls
 
Gumballs fantastiska värld
Jag kan inte förklara varför jag ogillar det här så mycket, jag gör det bara.. Usch.. Alvin däremot älskar det
 
Farbror Farfar
Alvin kollar inte på Farbror farfar så ofta som tur är. Jag vet inte riktigt vad det är här heller. Hans röst tål jag i alla fall inte. Och sen är programmet bara sjukt dåligt
 
Äventyrsdags
Återigen, jag vet inte varför. Jag tål det bara inte.
 
Clarence 
Det här programmet stör mig bara rent allmänt. Jag tål verkligen inte Clarence som programmet handlade om. Han är fruktansvärt irriterande. Det här är nog det programmet som stör mig allra mest.
 
Till top