All About Arasen

Balkonghäng

Det som kallas vardagen Permalink0
Det har varit lite tyst här. Jag har spenderat kvällarna på balkongen och när det har blivit dags att gå in så har jag varut alldeles för trött för att sätta mig vid datorn. På dagarna har jag inte riktigt den tiden.

Dagarna har väl inte direkt varit fyllda med något speciellt sådär. Jag träffade en kurator igår. Äntligen! Och det kändes både bra och dåligt på samma gång. Hon verkade jättebra faktiskt och jag kände mig trygg med henne och kände att jag verkligen kunde prata om saker, men det blir bara en halvtimme åt gången. Hur mycket hinnar man på det? Man hinner ju knappt börja innan tiden är slut. 

Igår var jag också barnledig på kvällen. Jag drack en liten sommardrink och sen spelade jag och min kärlek spel där ute. Supermysigt. Idag hade jag tre saker på min att göra liste. Duscha, tvätta och städa. Alla tre blev gjorde kors i taket. Och då har jag inte ens städat över huvud taget. Min kärlek började städa när han tyckte jag var för seg och sen tog han det mesta. Det är lite plock och sådär kvar, men det kan jag ju faktiskt ta imorgon

 
Till top